torek | 16 julij | 2024
OMREŽJE JAVNE INFRASTRUKTURE
|
Dežurna služba KVS • Vodovod 031 627 607 • Kanalizacija 051 398 979 |
|
Arhiv stanja sistema
Kronološki pregled obvestil stanja sistema.
![](/images/1lu.gif) |
|
![](/images/1ru.gif) |
|
![Novica Novica](/images/3.gif) |
PREKUHAVANJA PITNE VODE- POVEZAVA ILIRSKA BISTRICA | 28.4.2017 10:48:58 |
|
Kraški vodovod Sežana obvešča uporabnike priključene na vodovodni sistem Ilirska Bistrica v naseljih: Tatre, Kovčice, Orehek, Brezovo Brdo, Javorje, Golac, Poljane pri Podgradu in Obrov št. 61B, 61E, 61F ter 62C, da je zaradi povečane motnosti vode po deževju, ponovno potrebno prekuhavati vodo za uporabo v prehranske namene. Ukrep prekuhavanja velja do preklica.
|
|
|
![](/images/1ld.gif) |
|
![](/images/1rd.gif) |
![](/images/1lu.gif) |
|
![](/images/1ru.gif) |
|
![Obvestilo Obvestilo](/images/2.gif) |
PREKUHAVANJE PITNE VODE - VS ILIRSKA BISTRICA | 2.2.2017 9:50:38 |
|
Kraški vodovod Sežana obvešča uporabnike priključene na vodovodni sistem Ilirska Bistrica v naseljih: Tatre, Kovčice, Orehek, Brezovo Brdo, Javorje, Golac, Poljane pri Podgradu in Obrov št. 61B, 61E, 61F ter 62C, da je zaradi povečane motnosti vode po deževju, ponovno potrebno prekuhavati vodo za uporabo v prehranske namene. Ukrep prekuhavanja velja do preklica.
|
|
|
![](/images/1ld.gif) |
|
![](/images/1rd.gif) |
Strani: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65
|
STANJE SISTEMA![](/images/blank.gif) ![RSS Stanje sistema RSS Stanje sistema](/images/icon_rss.gif)
![Obvestilo Obvestilo](/images/2.gif) |
OKVARA REDUCIRNE POSTAJE - SVETO, IVANJI GRAD, PRESERJE |
18.6.2024 10:38:12
V ponedeljek, 17.6.2024 je zaradi okvare na reducirni postaji prišlo do povišanja tlaka v vodovodnem omrežju v naseljih Sveto, Ivanji grad in Preserje. Vse uporabnike, ki so zaradi povišanega tlaka zaznali škodo pozivamo, da pokličejo na sedež podjetja, da se dogovorimo za ogled in prijavo škode zavarovalnici.
Legenda:
![Nujno obvestilo Nujno obvestilo](/images/1b.gif) |
Nujno obvestilo |
![Obvestilo Obvestilo](/images/2.gif) |
Obvestilo |
![Novica Novica](/images/3.gif) |
Novica |
![Razno Razno](/images/4.gif) |
Razno |
Arhiv obvestil stanja
Obrazložitev postavk na računu:
Sem stranka v stanovanjski hiši, kaj moram narediti, da se mi poraba vode obračuna po dejansko porabljeni količini?
V stanovanjskih hišah poteka obračun vode na način akontacij in poračuna. Stranka dobi dva računa za akontacijo , ki je izračunana na podlagi strankine porabe za 12 mesecev nazaj, tretji mesec pa se izvede popis s strani naših popisovalcev. Tako stranka dobi tretji mesec poračun glede na že obračunane akontacije. V kolikor bi želeli prejemati račun za dejansko porabo, lahko le to sporočite zadnje dni v mesecu na naši spletni strani preko prijave v komunala-info ali po telefonu 05 73 11 642.
Zob in obraza si ne umivajte posebej, temveč to storite med prhanjem.
|
|