Kraški vodovod Sežana je skladno z zakonodajo (Uredba o pitni vodi) in s strokovnimi priporočili Nacionalnega inštituta za javno zdravje dolžan odjemalce obvestiti o načinu in pogostosti obveščanja o skladnosti pitne vode.
Porabniki pitne vode iz vodovodnih sistemov, ki jih upravlja Kraški vodovod Sežana so o kvaliteti pitne vode obveščeni na naslednje načine:
- z letnim poročilom o spremljanju kvalitete pitne vode, ki je objavljeno na spletni strani,
- v primeru omejitve ali prepovedi uporabe pitne vode so obveščeni preko sredstev javnega obveščanja, z obvestili na spletni strani Kraškega vodovoda Sežana, preko SMS obveščanja,
- v primeru, da se ugotovi neskladje kvalitete pitne vode z določili Uredbe o pitni vodi ali sum, da je vzrok neskladja hišno vodovodno omrežje, bo tak uporabnik čim prej obveščen o neskladju in dobil bo ustrezna navodila za vzdrževanje hišnega vodovodnega omrežja.
Načini obveščanja uporabnikov:
Obveščanje
Časovna opredelitev
Načini obveščanja
Obveščanje, ko je vzrok neskladnosti hišno vodovodno omrežje (12.člen).
Najpozneje v dveh urah po ugotovitvi, če je potrebno razglasiti prepovedi ali omejitev uporabe, sicer pa v treh dneh po ugotovitvi.
1. osebno obvestilo uporabniku objekta
2. obvestilo upravniku v večstanovanjskih objektih, le ti so odgovorni za nadaljnje obveščanje uporabnikov objekta
3. po elektronski pošti, če gre za objekt iz seznama prednostnih prostorov*
Obveščanje v primeru omejitve ali prepovedi uporabe pitne vode (17. člen).
Od začetka veljavnosti ukrepa, a najkasneje v dveh urah (obvešča se vsak dan do preklica**).
3. SMS obveščanje za prijavljene uporabnike (prijava na spletni strani www.kraski-vodovod.si
4. spletna stran občine
5. regijski center za obveščanje (v primeru potrebe po obveščanju večjega števila uporabnikov)
Obveščanje v primeru prekinitve oskrbe s pitno vodo zaradi njene zdravstvene neustreznosti (17. člen).
Od začetka veljavnosti ukrepa, a najkasneje v enem dnevu.
Obveščanje v primeru odstopanja od mejnih vrednosti kemijskih parametrov in o pridobitvi dovoljenja za odstopanje (31. člen)
Na dan pridobitve dovoljenja, a najkasneje v sedmih dneh.
Odjemalce se enkrat letno obvesti o načinih in pogostosti obveščanja z dopisom k položnici, praviloma v začetku vsakega novega
koledarskega leta. Če se ukrep omejitve ali prepovedi uporabe pitne vode izvaja več kot dva tedna, se lahko dnevno radijsko obveščanje po dveh tednih nadomesti s tedenskim obveščanjem.
Prijavljeni upravljavci prednostnih prostorov* (vrtcev, šol, zdravstvenih ustanov, nastanitvenih objektov) bodo obveščeni tudi po e-pošti ali preko SMS sporočil. Prednostni objekti bodo o vseh ukrepih obveščeni, ko se registrirajo v aplikacijo SMS/e-mail obveščanje na spletni strani Kraškega vodovoda.
Vsa priporočila, navodila in mnenja, ki jih je pripravil Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ) so objavljene na spletni strani: www.nijz.si, pod rubriko Področja dela - Voda -Pitna voda.
STANJE SISTEMA
BREZ POSEBNOSTI
21.11.2024
Trenutno stanje na vodovodnem omrežju je brez posebnosti.
Legenda:
Sumim, da vodomer ne deluje pravilno. Ali lahko naročim kontrolo vodomera?
Ob sumu, da vam vodomer nepravilno deluje lahko naročite kontrolo vodomera pri pooblaščeni organizaciji. V primeru, da vodomer deluje brezhibno in v skladu s pravilniki nosite vse stroške, ki so nastali zaradi kontrole vodomera sami (demontaža, montaža, kontrola …).
KAKO VARČEVATI Z VODO?
Pomivalni stroj in pralni stroj uporabljajte samo, ko sta polna posode oziroma perila. Tako boste prihranili tudi do 5.000 litrov vode na mesec.