sreda | 30 oktober | 2024
OMREŽJE JAVNE INFRASTRUKTURE
|
Dežurna služba KVS • Vodovod 031 627 607 • Kanalizacija 051 398 979 |
|
Stanje sistema
Pregled stanja sistema.
|
|
|
|
|
HUDI LOG, KORITA , OPATJE SELO, LOKVICA, NOVA VAS | 20.3.2017 |
|
Kraški vodovod Sežana obvešča uporabnike v naseljih: KORITA, HUDI LOG, OPATJE SELO, NOVA VAS IN LOKVICA, da je zaradi okvare na vodovodnem omrežju motena oskrba z vodo. Popravilo bo predvidoma zaključeno do 11ure. Po končanih delih bo voda lahko motna, zato se porabnikom svetuje, da pred ponovno uporabo pitne vode za prehrambne namene opravijo temeljito izpiranje interne vodovodne napeljave.
|
|
|
|
|
|
|
STANJE SISTEMA
|
PREKUHAVANJE VODE - TATRE, KOVČICE, OREHEK, BREZOVO BRDO IN JAVORJE |
18.10.2024 12:46:58
Kraški vodovod Sežana obvešča uporabnike priključene na vodovodni sistem Ilirska Bistrica v naseljih: Tatre, Kovčice, Orehek, Brezovo Brdo in Javorje, da je zaradi mikrobiološke neustreznosti potrebno prekuhavati vodo za uporabo v prehranske namene. Ukrep prekuhavanja velja do preklica.
Legenda:
|
Nujno obvestilo |
|
Obvestilo |
|
Novica |
|
Razno |
Arhiv obvestil stanja
Obrazložitev postavk na računu:
Kako reklamiram račun če je zaračunano stanje preveliko?
Račun je potrebno reklamirati v 8 dneh od prejema. V kolikor smatrate, da je zaračunana količina večja od dejanske, najprej preverite stanje vodomera. Če je stanje manjše od popisanega, nam to pisno sporočite. V primeru, da je stanje precej večje od popisanega in je poraba glede na prejšnja obdobja veliko večja, vam vodovodno omrežje za vodomerom verjetno pušča in je potrebno pregledati interno omrežje (pipe, wc kotlički,…)
Za tajanje zamrznjenih izdelkov ne uporabljajte tekoče vode iz pipe.
|
|