ponedeljek | 19 februar |  2018

OMREŽJE KVS

REGISTRIRANI UPORABNIKI

Registrirani uporabniki

FOTOGALERIJA

POVEZAVE

Občina Sežana
Občina Hrpelje - Kozina
Občina Divača
Občina Komen
Občina Miren - Kostanjevica
Dežurna služba KVS • Vodovod 031 627 607 • Kanalizacija 051 324 895
Pregled obvestila
Kronološki pregled obvestil.
  SPREMEMBE LASTNIKA ALI PLAČNIKA, NAJEMNIKA
Sežana, 4.6.2015

Ponovno bi vas želeli opozoriti, da je potrebno vsako spremembo lastnika, najemnika ali plačnika pismeno sporočiti na naslov podjetja. Posebej bi vas opozorili, da je v primeru prodaje objekta PRODAJALEC dolžan javiti spremembo lastnika. Enako velja tudi v primeru najema; spremembo mora javiti STARI NAJEMNIK ali LASTNIK OBJEKTA. V primeru dedovanja oz. smrti lastnika pa je obveznost javljanja sprememb lastnika na strani novega lastnika.

Prav tako prosimo, da v primeru navedenih sprememb, popišete stanje vodomera. Na obrazcu zahtevek za spremembo podatkov na odjemnem mestu, je potrebno navesti prejšnjega lastnika, plačnika oz. najemnika, novega lastnika, plačnika oz. najemnika, točen naslov objekta, točen naslov, kamor se pošiljajo računi in stanje vodomera. Obrazcu za spremembo je potrebno priložiti ustrezno dokumentacijo, ki je podlaga za spremembo (kupoprodajna pogodba, zemljiškoknjižni izpisek, potrdilo o dedovanju). Prav tako mora biti pred spremembo poravnan dolg predhodnega uporabnika odjemnega mesta.

V kolikor vloga ne bo popolna (izpolnjeni vsi podatki, priložena dokumentacija, stanje vodomera, plačan dolg) SPREMEMBE NE BOMO IZVEDLI.
 
 
Nazaj na prejšnjo stran

STANJE SISTEMARSS Stanje sistema

Brez posebnosti
BREZ POSEBNOSTI
19.2.2018
Trenutno stanje na vodovodnem omrežju je brez posebnosti.
Legenda:
Nujno obvestilo
Nujno obvestilo
Obvestilo
Obvestilo
Novica
Novica
Razno
Razno
Arhiv obvestil stanja

POSTAVKE NA RAČUNU

Obrazložitev postavk na računu:
V primeru težav nam lahko pošljite sporočilo na e-mail podpora@kraski-vodovod.si.

ANKETA


Ali že imate vgrajeno malo komunalno čistilno napravo - MKČN
Da, imam vgrajeno že več let
Nimam še, vendar vse kaže, da bo potrebna vgrad
Ne in me ne briga
Sem na javni kanalizaciji, ne potrebujem
Kaj je to MKČN?

Poglej rezultate ankete

POGOSTA VPRAŠANJA

Sem stranka v stanovanjski hiši, kaj moram narediti, da se mi poraba vode obračuna po dejansko porabljeni količini?

V stanovanjskih hišah poteka obračun vode na način akontacij in poračuna. Stranka dobi dva računa za akontacijo , ki je izračunana na podlagi strankine porabe za 12 mesecev nazaj, tretji mesec pa se izvede popis s strani naših popisovalcev. Tako stranka dobi tretji mesec poračun glede na že obračunane akontacije. V kolikor bi želeli prejemati račun za dejansko porabo, lahko le to sporočite zadnje dni v mesecu na naši spletni strani preko prijave v komunala-info ali po telefonu 05 73 11 642.

KAKO VARČEVATI Z VODO?

Vodo, ki ste jo uporabili za spiranje zelenjave, sadja in mesa, lahko ponovno uporabite za zalivanje lončnic.